La Ferida

Una nit, fa dos anys, no podia dormir perquè tenia una melodia al cap. Em vaig llevar i vaig gravar-la en un audio improvisant la lletra. Va sortir sense pensar i ho vaig voler compartir amb el Silvio Álvarez. Ell em va tornar l’audio amb piano, guitarra i cors de fons: n’havia fet una cançó. Ens vam dir que la gravaríem bé, que ho faríem gran perquè ens semblava autèntic i que voldríem compartir-ho amb més gent.

Avui la publiquem i és el punt de partida d’un projecte que va més enllà de la música, perquè inclou diferents artistes que en fan la seva interpretació, ben aviat us en podrem ensenyar més. La fotografia és de la Marta Edeso, l’il·lustració de la Carla Cànovas, la música i la veu del Silvio Álvarez i la lletra i la veu són meves.

La Ferida és honesta i ens la trobem quan fem qualsevol cosa, ens identifica, perquè tot el que ens passa és important i és un aprenentatge. Esperem que us curi molt.

Deja un comentario